Pomoc

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak. zakupiony towar można odebrać w siedzibie naszej hurtowni "KAJA" bez dodatkowych opłat, pod adresem:
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, w soboty w godzinach 9-14

 

2. Kupiłem produkt, ale rozmiar okazał się nie właściwy. Czy mogę go wymienić?

Tak. Jako Kupujący masz możliwość dokonania wymiany zakupionego towaru w ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki. Aby wymienić produkt, musisz:

a) wydrukować i wypełnić zgłoszenie reklamacyjne

b) odesłać produkt do nas w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnionym zgłoszeniem oraz oryginałem paragonu/faktury.

Pamiętaj, wymiana nie będzie możliwa jeżeli produkty noszą już ślady użytkowania.

 

3. Na jaki adres mam odesłać zakupione produkty?

Hurtownia ''KAJA''
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok
pn. - pt. 9-17
sob. 9-14

 

4. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak . Kupując przez Internet masz prawo do zwrotu w ciągu 30  dni od dnia otrzymania paczki. Postępuj dokładnie tak samo jak w przypadku wymiany (punkt 1), nie zapomnij podać swojego numeru konta w formularzu.

 

5. Jak wygląda procedura reklamacji?

Tutaj także musisz odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz oryginałem paragonu. W przypadku reklamacji nie jest konieczne odsyłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, dokładnie opisz reklamowane wady - jest to obowiązkiem osoby składającej reklamację.

 

6. Ile czasu trwa reklamacja/wymiana/zwrot?

Czas załatwiania tych trzech spraw to około 14 dni roboczych licząc od dnia, kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze. Najczęściej trwa to o wiele krócej.

 

7. Złożylem zamówienie. Ile czasu będę czekał na paczkę?

Nasze paczki doręcza firma kurierska DPD. Paczki docierają do odbiorcy zazwyczaj następnego dnia roboczego po ich wysłaniu. Nie będziesz musiał długo czekać. Czas dostarczenia pocztą polską może wynieść nawet do 7 dni

 

8. Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Wejdź na stronę www.dpd.com.pl . Następnie kliknij przycisk "Kontakt i oddziały" i podaj swoje miasto - sysem DPD wskaże Ci oddział, który zajmuje się doręczeniem Twojej paczki. Teraz wystarczy zadzwonić i podać numer przesyłki.

 

9. Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz też sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto

 

10. Jaki jest koszt przesyłki zakupionych produktów?

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 14zł

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 20zł

3) List polecony Poczta Polska (przelew) - 9zł

4) Przesyłka Paczkomatem InPost (przelew) - 9,99zł

 

11. Jak się z wami skontaktować?

Mailowo: zamowienia@kajasport.pl

Telefonicznie: 85 744-66-90 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

 

12. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?

Masz do wyboru następujące opcje:

- płatność przy odbiorze,

- płatność z góry - realizowana za pośrednictwem Platnosci.pl lub DotPay (akceptowana jest większość przelewów internetowych, karty kredytowe i płatnicze),

- gotówką podczas odbioru osobistego.

 

13. Czy wysyłacie buty za granicę?

Niestety nie, polecamy w takim przypadku złożyć zamówienie na znajomą osobę z Polski, która po otrzymaniu paczki od nas zajmie się jej dalszą wysyłką za granicę.

 

14. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia reazlizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w kolejności wpłynięcia, temin realizacji wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij