Wymiany / zwroty / reklamacje KajaSport.pl

Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest  uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacji. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem


 

WYMIANA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

Wymiana jest możliwa przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces wymiany, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC). Należy zaznaczyć wybraną opcję zapłaty za wysyłkę zwrotną. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. 

Przed odesłaniem towaru na wymianę prosimy sprawdzić dostępność wybranego produktu na naszej stronie: www.kajasport.pl

 



ODSTĄPIENIE OD UMOWY -ZWROT TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces zwrotu, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu (do ściągnięcia w formacie:  .PDF lub  .DOC).
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

 

 

REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie:  .PDF .DOC 

 

Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić  formularz reklamacji (do ściągnięcia w formacie: .PDF  lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.  Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w formacie:  .PDF  lub  .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz nie może minąć 14 dni od otrzymania paczki. Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki. Towar należy odesłać Pocztą Polską.
Koszty przesyłki zostaną zwrócone po stwierdzeniu faktycznej niezgodności. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij